Tema: Re: kaip pigiai nuskristi i dublina
Autorius: liutukas
Data: 2010-10-18 13:50:57
Tiesos yra kad galima likti ant ledo, taciau uz 80eur ir taip manau
nusipirksi pries pora menesiu, bet manau akciju gali ir uz 56Lt buti, tik
reikia buti nusprendus kad perki ir skrendi, nes jei tik tada pradesi
galvoti, bilietu gali ir nelikti uz tokia kaina.
Galiu pasiulyti labai paprasta varianta kad nereiketu pastoviai ziureti i
puslapi. Man cia gavosi atsitiktinai, siuncia mailu spama keletas kelioniu
siulanciu firmeliu ir pastebejau jog daznai ta pacia diena atsiuncia
skrydziu kainas kai tik ryanair paskelbia akcija. Tik turi prirase kad ima
75Lt mokesti, bet nebutina is ju pirkti, galima tiesiai is ryanair. Cia tik
orentacija kad jau paskelbta akcija.

Jeigu tikrai nori pirkti dabar ir nelaukti akciju, galima pabandyti
paieskoti kainos ankciau nurodytuose paieskos puslapiuose (tik nezinau ten
kainos su mokesciais ar be), arba galiu praskanuoti perioda su galutinem
kainom.
Prie visu kainu reikia prideti 5eur korteles aptarnavima vienam bilietui
(jei neturi spec. korteles), todel su persedimu keliones kaina pabrangsta
20eur.