Tema: Re: kaip plauti gore-tex it kitokius *-tex rubus?
Autorius: Linas
Data: 2010-10-14 00:31:04
Plauti bent jau su skystu skalbikliu, geriau jautriems audiniams.
geriausiai specialūs skalbikliai, nors brangūs. kas keli skalbimai
impregnuoti kad ir su Nikwax produktais, kuriais prekiauja LT turizmo
inventoriaus parduotuvės.
Geriau neskalbti su milteliais (bet kokios kokybiškos sportinės
sintetinės aprangos ir visokių gore, sympa ir kt.-texų), geriau skysti
skalbikliai. taip buvo rekomenduota ant kelių mano sportinių,
tikriausiai tinka kaip bendra taisyklė.

Linas