Tema: Re: Patarimu renkantis/deliojantis kelione (is uzsienio)
Autorius: hemz
Data: 2009-03-12 16:14:22
labai ačiū, transavios ir cimber nežinojau.
kita vertus pigumas irgi gana slidus dalykas :)
pvz iš londono skrydžių į tuos pačius kraštus kaip ir per šias bendroves iš
kopenhagos galima rasti 2x pigiau.

tikrai pigiai skristi iš kopenhagos _mano nuomone_ galima su
easyjet/skyeurope/air berlin, tačiau jų kelionių maršrutai gana skurdūs, dėl
to ir paminėjau kitus oro uostus, nes ant greičio primečiau kad gaunasi
pigiau vykti pvz į londoną ir iš ten toliau...

anyway nemuškit, kelionių lėktuvu kaip jau minėjau patirties neturiu, galiu
ir nusišnekėt :)

Peace ;)