Tema: Re: Frankfurt Hahn oro uostas
Autorius: ALORA
Data: 2010-09-13 22:06:46
Hahnas jau seniai nebe Frankfurt Hahn, o tik Hahn. Bo jis su Frankfurtu
visai nesusijęs. Autobusai į Frankfurtą važiuoja kas valandą, bet jei mažai
laiko turėsi, vargu ar apsimoka belstis tokį kelią

Pritariu, kad geriausia ieškoti kelionės su persėdimu. Aš siūlyčiau
pamėginti su Estonian Air per Amsterdamą arba Kopenhagą. Čia ne reklama, tik
pasiūlymas :) Su airbaltiku siūlyčiau neprasidėti