Tema: Re: Talinas per pusę dienos
Autorius: mdz
Data: 2010-09-13 15:02:45
Kas del apzvalgos aiksteliu, tai siulau uzlipti i Olavo baznycios boksta
(auksciausia baznycia, matysis is visur).
Uzlipimas mokamas, bet turesi 360 laipsniu panorama i visa miesta. Tiesa,
uzlipti reikia savo kojom siaurais laiptais, ir gan aukstai.

P.S. bokalas rotuses aikstej lauko kabake pries menesiuka kastavo 20 lt.

"AZ" <az@gmail.com> parašė naujienų news:i6kvc4$tb4$1@trimpas.omnitel.net...