Tema: Re: Auto palikti Kauno aerouoste
Autorius: finito
Data: 2010-08-25 11:12:41
Pavargsi ieskoti pas zmogu kieme. Vaziuosi per visa Karmelaba pries
isskrisdamas ir klausinesi?
O jei po 2 men masina be ratu rasi, kas atsakys?

Palieki masina mokamoje aiksteleje Partizanu g. Aiksteles Kaune Partizanu
63L arba Partizanu 81A 8(652)52243 (use maps.lt pasiziuresi kur).

I prieki nuvaziuoji mikriuku.

Atgal grYZti taksi iki aiksteles (keturiese susimesit po kokius 20 Lt nu).