Tema: Re: Barselona apsipirkimas
Autorius: svyt
Data: 2010-10-18 08:52:56
kas brangiaau kas pigiau, snekejau su voki8eciais, sako varo apsipirkt i
austrija, man pasirode kad ten viskas daug brangiau, pats susiperku viska
vokieciuose.ispanijoj tik snapsa ir cigaretes pigiai gali susipirkt. Nu dar
pakelese citrinu, mandarinu prisiskint, kiek nusukus i kokia nacionalke
nakti :-)))

--
vyt/ /