Tema: Re: Garda ezeras
Autorius: Virus
Data: 2010-08-19 16:29:25
Del autobusu nezinau, vaziavau su auto. Kelimuisi i Monte Baldo reikia
netinget anksciau atsikelt, nes jei atvaziuosi kokia 11-12, tai stypsojimo
eilej kokias 3 valandas garantuota. Mes buvom ~9:00, tai eiliu dar nebuvo.
Uzsikelt verta, vaizdai super, tik nebandyk to daryt su sortais ir maikute,
mums apacioj buvo +30, virsuj liko +14 ir labai saltas vejas.
Is Malcesine gali nuplaukt i Riva del Garda - laivas plaukia ~50 minuciu,
ziopsant is ezero i kalnus laikas neprailgsta :) Bilieto kaina pirmyn/atgal
buvo berods 16 euru zmogui. Jei idomu, galiu imest i o.travel binarus keleta
foto is Gardos - gryzau is ten pries gera savaite :)
--
Virus