Tema: Re: Japonija-Taivanis-Vietnamas
Autorius: juodvarnis
Data: 2010-08-17 12:28:53
japonijoj rekomenduociau internetu hosterlius uzsisakyti, labai patogu ir
veikia visa sistema, pries pora metu kai jena(100) buvo 2lt tai apie
50-100lt zmogui buvo kainos dabar gi jau kai 3lt tai skaiciuok. japonijoje
keliauti tai reikia pirkti nuolatini trukiniu bilieta tik ji reikia isigyti
ne japonijoje, mes pirkom helsinky -ekonomiskiausias keliavimo budas, kainos
siaip buvo mums x2 nei vilniuj gyventi, tai dabar x3 :)
o must see tai sunku pasakyti, kiekvienam savo... man asmeniskai  patiko
tokyo, ten jis nuo viso pasaulio pora metu i prieki gyvena, prasedejau ten
savaite is 2 savaiciu keliones :) undergroundiniai muzikiniai klubai nakti,
diena restoranai su geriausiu pasaulyje maistu :) muzieju ir pan turistiniu
vietu nemaciau, turejau vietini provaideri, nes paciam susiagudyti sunku nes
ten angliskai niekas nekalba, o jei ir moka tai kuklinasi kalbeti, su
nepazystamais. jaunimas tik ir didmiesciuose.
Kyoto mielas miestas, yra senas ir naujas miestas, istorines sostines galima
lankyti kaip Nara, salia kyoto. kalnuose geizerinese voniose-pirtyse butina
pabuvti, pietuose kiekvienas viesbutis hostelis turi, o daznai buna laukiniu
gamtoje kalnuose, visiems prienamu, ir sedi ir megaujiesi kaip tos
bezdzioens sau :)
is esmes tia betkur vaziuoji ir visur randi kuom zavetis maziausiomis
smulkmenomis: zmoniu paslaugumu nuosirdumu ir atkakliu darbu,
nepriekaistingai sutvarkyta aplinka ir t.t. mokytis tik ir mokytis mums ir
visam vakaru pasauliui is ju :) aisku turi minusu, tobulu nebuna, na bet
reikai ziureti i teigiamus dalykus ir is ju mokytis o ne i neigiamus :)