Tema: Re: Portugalija, Algarve
Autorius: padugne
Data: 2010-08-16 23:07:50
On Mon, 16 Aug 2010 09:31:06 +0300, Dex wrote:

> [...]
> kaip tik ten, kur tu gali patekti. Vieta ypatinga tuo, kad ten lyja pora
> dienu per metus (pvz. zemyne lyja, ten saule sviecia), toks
> lietuviskosios neringos sumazintas variantas.
>
> Beda ta, kad rugsejo menesi (as buvau pabaigoje) ten turistu sumazeja
> iki 0, tai gali pasijausti vienisas, todel priklausomai nuo poreikiu,
> reikia pagalvoti ar verta. Taciau, tuo metu, nuo rugsejo pradzios ten
> atsiranda pilna studentu (o pagrinde studenciu :D), kurie studijuoja
> Faro universitetuose. Ten netgi tusofkes vyksta nuo 3 iki 6 kiekviena

As varau rugsejo pirma, tai matyt butu pats skruzdelynas.
Reiks pasibrauzyti kaip ten su viesbuciais ir i ka jie panasus.

> Jei visgi noresi daugiau zmoniu ir nuspresi vykti i kita kurorta - tada
> yra kitas nemalonus pavojus. Rugsejis - vienas is tu menesiu, kai
> kurortus uzplusta senjorai. Kai mes pries metus ten nuvarem i albufeira,
> taip vadinama algarves kurortu sostine, buvom ziauriai sokiruoti
> vaiksciojanciu gatvese gyvu lavonu (deja, vaizdelis tikrai toks) ir
> jaunimo (maziau 50-ties!) nebuvimo.
> Todel Pria De Faro buvo tikras issigelbejimas, nes ten nepastebejom nei
> vieno pensininko per savaite.

Na man tie pencinykai plius-minus pofig, tegu sau vaiksto jei jiem
patinka. Pats kazkada toks busiu :) Vistiek diena nezadu kiurksot tam
paciam miestelyje, tai galima bus pavaziuot kitur kur mazesne ju
koncentracija.
Rugseji normalus zmones paprastai jau galvoja apie darba/moxlus tai
nenuostabu kad kurortuose daugumoj belieka tie kuriem nereikia dirbti ar
mokytis. Man irgi va pavyko issipleshti tik viena savaite atostogu.

--
kthxbai.