Tema: Re: automobilio nuoma
Autorius: Niccolo
Data: 2010-08-15 18:27:10
Labas,

galiu atsakyti tik kaip mano konkrečiu atveju buvo Italijoje prieš dvi savaites:

2. Man rezrvavo 800 EUR (iki šiol dar neatgrąžino), bet suma gali keistis priklausomai nuo šalies, kompanijos ir konkretaus automobilio. Kai darai rezervaciją - šitą turėtų konkretizuoti, pvz., man rašė, kad rezervuos 1600 EUR, bet rezervavo 800.
3. Mano atveju iš pradžių nuskaitė 30 EUR, o nuvykus į vietą - iš karto visus likusius.
4. Taip, tai reiškia, kad galėsi važiuoti kiek nori km, ir už km papildomų pinigų neskaičiuos. Kiti includinti mokesčiai priklauso nuo konkrečios kompanijos, iš kurios nuomoji.

Šiaip rekomenduoju skaityti jų internetp svetainę, ten dažniausiai viskas būna parašyta. Jei kažkas neaišku - rašyk jiems patiems su konkrečiu klausimu. Aš nusiunčiau du emailus, gavau du gražius atsakymus. Čia tau gali atsakyti taip, kaip kažkam buvo, bet ne kaip bus tau.