Tema: Re: aplink Australija
Autorius: Vilmis
Data: 2010-08-14 17:46:14
čia viena ištisa kelionė buvo, neskaičiuojant ilgoko sustojimo Sidnėjuj,
užtruko apie 10 savaičių, ~28000km ratas
Bet dalį vietų aš jau anksčiau buvau apkeliavęs, kurioms dar kokių 3
savaičių reiktų.

Dėl mašinos nuomos/pirkimo, tai jau nuo norų ir laiko priklauso. Aš
pasiskaičiavau jog man geriau nuomotis mažesnę ir naujesnę mašiną,
kuri benzo mažiau valgo ir tikimybė jog suges kažkur irgi mažesnė. Nesu
automechanikas, o buvo vietų kur nuvažiuoji ~300km ir sutinki vos
vieną mašiną. Nesinorėtu ten užstrigti.
Va čia žmonės turėdami laiko pirkosi ir remontavosi:
http://vidagintas.blogspot.com/2010/02/gyvenimas-garaze-australija.html