Tema: Re: Austrija: hiking'as po kalnus
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2010-08-12 17:10:03
Apie naryste Lietuvos Alpinizmo Asociacijoje  ( kuri yra tarptautines UIAA
nare http://www.theuiaa.org/ ) galima pasiskaityt cia
http://www.alpinist.lt/ ,
bet cia ne haikingui skirta naryste :) atrodo mokejau nario mokesti uz siuos
likusius ir sekancius metus 70 Lt, man per viena kelione atsipirko.  Pas
vokiecius tokia yra http://www.alpenverein.de/ , cia yra yra ir haikingas,
kaip su naryste nezinau. Austrijoje yra  http://www.alpenverein.at  , o ju
UK sekcijoje irgi galima tapti nariu http://www.aacuk.org.uk/  . Ir pas tuos
ir pas tuos yra daug papildomu naryste privalumu - link to einam ir
Lietuvoje po truputi.

Apie Landeka tai kvieciu uzeiti i ofisa/sandeli :)  ( Jasinskio 16F, cia
verslo trikampis Vilniuje), cia turiu zemelapius ir papasakociau parodyciau
ka ten galima nuveikti.

Dar paziurejau - as turiu vokieciu organizacijai priklausanciu trobeliu
zemelapi, sita galiu atiduot. Tik ten nera priklausanciu austrams ar
italams.

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionems
www.montane.lt / www.montane.co.uk