Tema: Re: Poilsis Socyje
Autorius: Baninas
Data: 2010-08-11 16:33:44
Buvau pries kokius 5 metus. Papludymiai tikrai uzskisti zmoniu, pan. kaip
palangoj. Daug mocu, kateriu ir t.t... ramybes nerasta. Isilgai pagrindinio
papludymio pesciuju zona su visokiais sopais ir t.t... zodziu toks didelis
surmulys vyksta. Daugiau laiko praleidom visokiose eksursijose. Pabandem
raftinga, tai visai idomu buvo, nusileidus upe, gavom geros pirteles,
fareliu keptu ant lauzo ir labai skanaus vysniu likeriuko kurio biski per
daug uzsiragavom - parveze negyvus. O siaip ejom i kalnus, daug peskom
vaiksciojom kompinejom. Nuo kaimo Tuapse iki kito jei ziurint i jura tai
eiti i desine iki sekancio kaimo palei jura, va ten laukiniai papludimiai,
vaizdai nerealus, vienu zodziu super(kelione gaunasi neskubant visa diena,
po to su traukinuku galima grizti i sociu, ten jis kursuoja palei jura.
Isvada - ten vaziuoti tikrai ne tam kad sociaus papludimi guleti.