Tema: Re: Ryanair ir palapinė rankiniame bagaže
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-08-09 17:41:05
pamatę strypus, būtinai lieps ištraukt ir parodyt. Jei nuspres, kad jais
galima sužeist žmogų ar kažką pagadint lektuvui, atims.
man atėmė tinklo suspaudimo reples, rodė į laido nukirpimo geležtę, nors ta
geležte tik nagus gali nukirpt ir tai sunkiai. Teoriškai tą geležtę galima
išimt iš replių, bet ji mikroskopiška.
   PCI kortą pačiupinėjo, pakrapė galvą ir paliko, nusprendė - nepavojinga,
nėra aštrių kampų.