Tema: Re: Privalomi objektai Stokholme, Helsinkyje?
Autorius: kvarkabalis
Data: 2010-08-08 21:35:37
ačiū visiems

gerų kelionių :)

"G." <na@na.lt> wrote in message news:i39u4o$oav$1@trimpas.omnitel.net...
Privalomi objektai priklauso nuo pomėgių :)

Aš po privalomų centro ir Gamla Stan, eičiau per tiltą į Sodermalm,
pasigrožėčiau panorama nuo Katarinahissen. Pasivaikščiočiau po Sodermalm
modernią shopping gatvę Götgatan. Tada arba viršumi arba palei vandenį,per
tiltus ir parkus eičiau link Kugsholmen. Stokholmas, kartais vadinamas
šiaurės Venecija, yra miestas ant vandens.
Jei žiema, pačiuožinėčiau su pačiūžom centre Kungsträdgården. Jie mokėčiau
čiuožti geriau ir ledas būtų geras - archipelage. Manau, ir vasara, kai
geresnis oras, archipelage galima daug ko įdomaus nuveikti. O jei dar
gilesnė žiema - yra slidinėjimo trasą mieste, tiesiai už Sodermalm rajono,
veikianti iki vėlyvo vakaro.
Vakare Sodermalm rajone užeičiau į vienintelius ne Anglijoje esančius ir
CAMRA sertifikatus turinčius alubarius Akkurat ir Oliver Twist. Nakčiai dar
nueičiau į visada pilną žmonių čekišką alubarį Krogen Soldaten Svejk :)

o į muziejus per savaitę nespėjau,

Ps. Helsinkyje nieko nepastebėjau po Stokholmo man jis kiek nykokas,

G.V.