Tema: Re: Senos teisės Italijoje
Autorius: Niccolo
Data: 2010-08-04 13:31:11
Va būtent, prieš pora savaičių čia apie tai diskutavome, man patarė pasikeisti, kad ramia galva galėčiau keliauti. Tai pakeliavau ramia galva su senom teisėm, ir ramia galva dar kokia 20 metų su tom pačiom teisėm keliausiu ir naudosiuosi.
O jei pradėsi apie visus "o jeigu" galvoti su galiojančiom teisėm...