Tema: Re: Vietnamas
Autorius: Karolis K.
Data: 2010-08-04 01:52:31
Buvau truputį kitokiu metu (gruodžio vidury), tad apie orus nieko negaliu pasakyti - tada buvo šiaurėj (Hanojuj) net šalta (16 laipsnių). Realiai viskas priklauso nuo tavo biudžeto - jei nereikia prabangos - viešbučiusgali drąsiai vietoj  imti: populiaresniuose miestuose yra gatvių kur vien viešbučiai, nueisi į vieną pažiūrėt, į antrą ir trečiam apsistosi. Jei reikia prabangos - gali užsisakinėti iš anksto. Mes keliavom 'on the shoe string', tai kur įmanoma iš viso hostelius ėmėm ar ten kur nakvynė neviršijo $15.
Dėl valiutos - nors ir daugelyje vietų priims dolerius (su durnu tarifu), visgi geriausia turėti vietinę valiutą (Dong). Oro uoste siūlau išsikeisti tik labai nedidelį kiekį už taksi ar mikriuką iki miesto susimokėti.

Jei atskrendat į Hanojų - mikriukas iki centro kainuoja $2 - būtinai mokėkit prieš įsėdant, t.y. kai paklausiat kokia kaina, nes įsėdus gali pavirsti 3-4$. Ho Chi Minh'e - jei atskrendat dieną - yra vietinis autobusas iki centro, kuris kainuoja juokingai mažai - 2000 dongų (maždaug 10 US centų), kitavertus, jei atvykstat po 6 val vakaro - vienintelis kelias į centrą - taksi - turėtų kainuoti apie 100 tūkst jei pavyks pasigauti gatvėj.

Atsiskaitinėjant kortele yra papildomas aptarnavimo mokestis - nesvarbu ar tai bus supermarketas, ar mokestis už viešbutį - pridės ekstra kelis procentus (tiksliai nepamenu kiek, bet mums paskaičiavus išėjo, kad grynuosius nusiiminėti pigiau). Bankomatų kur ne kur yra, mes jais nelabai pasitikėjom (na, žinai, visko būna ir nenorėjom rizikuot likusiai kelionės daliai) tai nusiiminėdavom bankų viduje esančiuose bankomatuose.

Vizą siūlau darytis internetu (tipo on arrival) - viena diena ir viskas (mes darėmės www.easyvietnamvisa.com ) - būtinai turėkit tikslią sumą US doleriais oro uosto imigracijos centrui bei nuotraukas, kitaip gali būt nesusipratimų.

Nepaisant to, kad tave ant kiekvieno kampo bando apsukti bei per gatvę pirmą kartą eini kokias 10 min (kai tuo tarpu vietiniai per 10sek pereina) - šalis nuostabi: neapsakoma gamta, kultūra, maistas, istorija...

Jei domina kažkas kontretesnio - klausk, mielai atsakysiu. Mes buvom gan neilgai - 10 dienų, keliavom nuo Hanojaus iki Ho Chi Minh (Sai Gon).