Tema: Re: Vilniaus užkaboriai, 1 etapas ;)
Autorius: Vaidis OK
Data: 2010-08-03 17:29:35
Labas,
aciu uz informacija. Apie www.izdas.lt nebuvau girdejes (arba sia
informacija praleidau pro sali;).
siaip yra keletas skirtumu, tarp siu renginiu:
1) maniskis (uzkaboriu) nemokamas (aname kaina apie 200Lt komandai)
2) uzkaboriai vieno megejo organizuojami (anas matyt firmos)
3) uzkaboriu atveju praktiskai nera remeju (tiesa Paknio leidykla siek tiek
nuleido kaina pagrindiniam prizui)
4) uzkaboriu atveju zaidimo eiga kitokia, paprastesne, be jokiu pasleptu
voku. tikiuosi del to nebus nuobodziau ;)

beje, neseniai teko panasiame zaidime Kaune sudalyvaut (Citroen klubas
organizavo), tik ten nuotraukos buvo ne dabartines, o prieskarines. ir
vazineti reikejo su automobiliu (atstumai siek tiek didesni).

P.S. o del pristatinejimo "kaip savo" - tai cia nepretenduoju i jokias
autorines teises, panasiu renginiu/zaidimu yra daug. tiesiog pirmuoju
asmeniu viska surasiau, nes pats vienas viska organizuoju (net artimiausiu
draugu pagalbos neprasiau, kad jie galetu dalyvauti kaip zaidejai)

P.P.S. nu tai registruojames, registruojames :) dar mazai dalyviu, gaila bus
ideto triuso, jei nedaug zmoniu dalyvaus

--
Vaidis OK
+370-699-47828