Tema: Re: Portugalija - reik patarimo
Autorius: karolis
Data: 2010-07-29 13:12:42
va, radau
http://www.orbitur.pt/parque-presentacion.php?idioma=GB&parque=SP

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message news:i2r9cb$9co$1@trimpas.omnitel.net...
tai cia kaip paciam patinka :) man portui 2 dienu uzteko. jei megsti daugiau gamta, tai gali pavaziuot i mazesnius miestelius. jei miestus (ypac naktini gyvenima), tai siulyciau su traukiniu i lisabona. beje, radom nebloga kempinga su nameliais tarp porto ir lisabonos, kainavo kazkas apie 17 euru/zmogui. kokybe nustebino - viskas nauja, dusai, virtuve, saldytuvas, lauko staliukas, gultai. net indu visokiausiu radom. tik dabar pavadinimo neprisiminu, jei reiks galesiu paieskot.