Tema: Re: backpakininkams klausimas
Autorius: LB
Data: 2010-07-27 09:49:05
pončas yra patiunintas... pilnai waterproof. tavo nuorodomis pradėjęs eit
tolyn, sužinojau daug labai gerų dalykų, tik kad jie yra brangūs. Palapinė
apie 700 gramų, maišas panašaus svorio, pončo virstantis palapine (na,
beveik palapine), avalynė kuri mažai sveria. jei jau viskas - kelių dienų
buvimui laukinėse vietose - sveria 4,5 kg, tai, mano suvokimu, esu labai
atsilikęs. Todėl ir klausiau apie pončo - atrodo geriau už plašč-palatkę.
tikią esu naudojęs.

LB