Tema: Re: Pramogos Trakuose
Autorius: TJ \(T@diz\) <tadas@tj-sports. Kom>
Data: 2010-07-26 14:15:44
Varnikai tikrai grazu - info cia
http://www.tmu.lt/objektai/le/varniku_takas/varniku_takas.htm .

Pelkes irgi gerai :) - i pradzia ir atgal plauki su ta valtimi varoma
propelerio, na o pelkes gera atrakcijas, yra vietu kur prasivoliot reikia,
nes nei plaukti (per tirsta), nei eiti ( per skysta) negali :)
Paskutini karta buvau 2009 liepa - geru nuotrauku yra :) fotika imti
nebijanti vandens arba uz papildomus litus vedlys gali pafotkinti ir
islaikyti sausa fotika.

Dar iki Velnio duobes galite pavaziuoti -
http://www.aukstadvaris.lt/Parkas/duobe.htm . Kitos idomesnes vietos -
http://www.aukstadvaris.lt/parkas.htm .

Tadas (TJ)
Aktyviam laisvalaikiui ir kelionems