Tema: Re: Kroatija - Pula
Autorius: svyt
Data: 2010-09-17 18:35:15
nelabai ten reikia pagalbos. Pilna nuomuojamu kambariu, rugseji isvis galesi
eit ir rinktis pagal skoni bet kur. kroatijos pajurys vien is turizmo
gyvena, tai problemu jokiu, sunkiau kad kroatai kalba tik kroatiskai ir
italiskai dazniausiai, nes italai pagrindiniai turistai ir istoriskai tai
italu zemes. Nu man pavyko susisneket lauzytu lenku-tuteisu kalbu misiniu.
Is idomesniu vietu, tai siulyciau aplankyt krioklius ir prasivaziuot
sunkeliais per kaimus- man karo zaizdos paliko neisdildoma ispudi. nu ir
patys kroatai vyrai kaip kara mate, man tokiai ziauriais veidais, kaip
maskvos verslininkai.

--
vyt/ /