Tema: Re: Help! Auto nuoma Sicilijoje rugpjuchio menesy...
Autorius: Niccolo
Data: 2010-07-21 09:12:56
Ne ne, ne tame reikalas - tegul ima jie apmokėjimą už nuomą iš anksto. Tik reikalas tas, kad jie be apmokėjimo dar papildomai mano kreditkėje nori rezervuotis 1600 EUR nuomos laikotarpiui - čia tipo franšizė tokia draudimo, nors aš turiu draudimą nuo nulio kitoj kompanijoj. O tokia suma per atostogas oi kaip praverstų :-)