Tema: Re: Penguin palapinės?
Autorius: Andrius
Data: 2010-07-17 15:47:25
o aš turiu pinnguino šitą modelį:

http://www.montismagia.lt/sport/product/440/

bet deja turiu pasakyt, kad labai kaupiasi kondensatas, palyginus su iki
šiol naudota palapine :(. Pirmą kartą naudojant pasitaikė lietus, tai maniau
kad tik dėl jo smarkiai prisikondensavo, bet dabar jau kelis kart naudojau,
ir nepriklausomai nuo oro sąlygų, ryte išorinio tento vidinė pusė visada
būna šlapia. Spėju, kad prastai iš konstrukcinės pusės išspresta
ventiliacija - vidinio tento ventiliacinio tinklelio žemiausias taškas yra
beveik tame pat aukštyje, kaip išorinio tento ventiliacinės angos viršus,
t.y., oro srautas neišeina tiesiai į lauką. Tai jei bus galimybė, gali
bandyt sustatyt prieš pirkdamas.. nors gal čia tik mano turimo modelio
problema, nes kaip matau kiti atsakiusieji tokios problemos nefiksuoja..

Andrius