Tema: Re: I Estija
Autorius: Andrius
Data: 2010-07-17 15:13:34
Sveiki,

du kartus buvau saaremoj, važiuočiau ir trečią :). Mano nuomone, veikti bet
kur yra ką, jeigu iš anksto susipažįsti su lankytinom vietom, ir žinai savo
interesus.

Pliažų saloj nedaug, ir negaliu pasakyt, ar juose yra vaikams kokių nors
atrakcijų. Salos sostinėj - kuresarėj - daug ko nenuveiksi su vaikais (gal
tiktų miestelio prieplauka su pliažu ir pilimi?). Viena iš pagrindinių
atrakcijų saloje yra objektų lankymas pėsčiomis arba dviračiu, ir
pasivaikščiojimai įvairiais gamtiniais maršrutais (hiking/trekking). Pvz., į
Harilaid švyturį ėjom apie 2 valandas į vieną galą, bet ten labai fainas
natūralus "pliažas", skaidrus vanduo, todėl vien tai vietai drąsiai galima
skirti pusę dienos. Vaikams galbūt bus aplamai smagu keltis keltu į salą :).
Keltas mašinai su 3 žmonėm kainuoja apie 50lt į vieną galą. O jeigu vaikai
jau važinėjantys dviračiu, tai galima kokiam geresniam kempinge apsistojus,
išsinuomot dvirkas ir pavažinėti.

Saloj radom kepmingą, kuris nuomoja namelius, už tą pačią kainą duoda
baidares, su kuriom galima plaukioti kempingo teritorijoje esančiam
tvenkiny, ir dar siūlo komercinę žvejybą - gali pasigauti vakarienei žuvį,
kuri sukiojasi tam pačiam tvenkinyje įrengtame užtvare. Nakvynė tokiam
kempinge (namelyje) būtų atsiėjusi 250 kronų žmogui (apie 60 Lt), su
patalyne. Nakvynės vietų saremoj yra gan daug - kuresarėj užsuk į turizmo
info-centrą, ir pasiimk salos žemėlapį, kuriame jos bus sužymėtos.

Prieš važiuojant į saremą, rekomenduočiau išstudijuoti www.saaremaa.ee,  kad
netektų sakyt "nieko gero", dėl to, kad tavo interesų neatitiko :).

Andrius