Tema: Re: Bergenas
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-07-14 19:44:59
man ne mėsa nepatinka, man banginių gaila. Elnių ir kiaulių kažkodėl ne. O
banginių gaila. Galbūt dėl to, kad fermoj neužsiauginsi ir kai pasibaigs,
tai pasibaigs. Viskas, baba, daugiau nebus. Čia panaši parodija kaip
nykstančių tigrų ūsus ar kurias ten kūno dalis naudot kiniečių impotencijos
gydymui.....