Tema: Re: dar ryanair
Autorius: Zenonas
Data: 2010-07-14 18:47:08
Reiškia man pasisekė - buvau netiksliai įrašęs pavardę ir galvojau, kad teks
žmogui praktiškai nupirkt naują bilietą (vat ką reiškia daryt paslaugas
gurkšnojant alutį...). Bet... kitą dieną skambutis į jų centrą - ir ištaisė
be jokio papildomo mokesčio ;)) Teisybės dėlei: tai įvyko prieš tris metus -
gal dabar kas ir pasikeitė. Nors taisyklės ir tada buvo tiek pat griežtos.
Išvada: bus taip, kaip pasiseks pabendraut su blondine (o gal juoduke - kas
labiau tikėtina)