Tema: Re: Palapinė Campus Santiago 3+3
Autorius: svk
Data: 2010-07-12 17:16:43
Gal ir ilgam laikui, jei patiks ir viskas ok daugiau mažiau bus, bet kad
labai dažnai tos palapinės nereikia, tai irgi faktas. O kad tos "pigios"
nėra visiškas blogis - savu kailiu patyręs, kaip paisiėmiau diedukuose
kažkokią vos ne pigiausią keturvietę ir su ja labai sėkmingai važinėjom
po Norvegiją, kur naktimis pylė lietūs non-stop ir dargi labai smarkūs.
Tad milimetrai manęs nedomina - nusipirksiu impregnanto už 20 litų ir
nupurkšiu dar kelis kartus jei man trūks. Klausimas - kaip naudojasi? Ar
normaliai susideda, išsirenka? ir pan?