Tema: Re: jamaika & kuba
Autorius: robertas
Data: 2010-07-09 00:43:07
Teko tik kuboj buti, buvom issinuomave masinas keliavom marsrutu havana
- pinar del rio, maria la gorda, havana, trinidad , varadero.

Gyvenom pagrinde vien tik pas zmones - beveik kiekvienam kaimely/mieste
pilna zmoniu, turinciu licencija nuomoti kambarius (tas dalykas vadinasi
"Casa particular"). Lonely planet nemazai rekomendaciju turi, kurios
casos padoresnes. Kainos nera dideles, zmogui gaunasi apie 20-30 lt
berods naktis. Pragyvenimo neskaitant, siaip kuba pasirode labai brangi
salis, tuo labiau jei dar paslaugu/maisto ir kt. kokybe imant domen.
Pvz. pasvinkusi paelja kainuodavo 7-10 Eur, ir tai puse sumaitindavom
katinams. Buvom 2008 metu gale, nezinau kaip dabar, bet su maistu
apskritai ten buvo beda. Juokemes pries kelione perskaite, kad Lonely
planet rekomenduoja nusivezti savo konservu :), bet realybej buvo tokiu
situaciju, kad to nepadare labai gailejomes. Trys dalykai, kurie pigus,
kuriu yra ant kiekvieno kampo, ir kuriais galima nuo dusios pasimegauti
- muzika, cohiba ir havana club :). Neskaitant nerealios gamtos, aisku.