Tema: Re: Pazintine kelione i Egipta, kur?
Autorius: PL
Data: 2010-07-05 12:47:16
teko su teztouru pabuvot hurgadoj. tai viesbuti, jei galvoji daug keliaut,
imk tik su pusryciais ir vakariene. pietus ekskursiju metu duoda. papildomai
pirkti maisto nebereikejo tik vandens. man didelis pliusas buvo viesbutis
centre. vietoje parduotuves ir visas veiksmas. teztouras tik atvykus i
viesbuti duoda lapus su siulomomis ekskursijomis ir gali rinktis kur nori.
tai is ju siulomu ekskursiju verta tik tolimas keliones imti. i luxora ir i
kaira jei nori piramidziu paziuret, nes ten vietiniai kiek girdejau buna
veza su paprastais tarpmiestiniais autobusais. o visa kita is vietiniu
agenturu. kaina kartais vos ne dvigubai pigiau issideret gali. yra ten ir
snorglingai prie rifu ir normalus nardymas, i salas visokias plukdo, i
dykuma su ketruraciais, zvejyba. kainu tiksliai nebepamenu, bet i luxora gal
~70usd i kaira lygtai truputi brangiau. keturraciai labai patiko ~25usd.
(atgal grizinejom kaip tik ant egipto ir alzyro rungtyniu tai tas musu gidas
nenorejo paveluot. Varem gaza iki dugno uzsuke :)