Tema: Re: paskutines minutes lietuvishki saitai
Autorius: zazas® <zazas®@takas.lt>
Data: 2010-07-02 09:01:01
"TJ (T@diz)" <tadas@tj-sports. Kom> wrote in message
news:i0ign5$pnm$1@trimpas.omnitel.net...
>A tu man parasyk meila su savo kontaktais. As biski su poilsiniu kelioniu
>agentura susijes, geriausiai veikia taip sistema: pasakai agentei datas
>mazdaug ir kur noretusi, tada ji sedi ir seka pasiulymus. Geru pasiulymu
>buna tik keli per kokia viena kelione, tai jei ka mato +- pagal norus -
>staigiai skambina tau, tu jei staigiai sakai taip, is karto pervedi pingus
>( idealiu atveju kazkoks uzstatas is pradzi paliekamas agentei - nes
>agentura kad rezervuoti reikia ishpirkti ta kelione, be uzstato kol pinigai
> [...]
gal ir atostogavo visa  europa pries pora metu, bet kai graikai ant
pardavimo išstate viesbuciu
ant 5 mlrd ir tai negalejo nemusti kainu grandinine reakcija kitose
valstybese
o lietuvoje  4-5 operatoriai nukarpe kryptis, nukarpe pasirinkima paliko 1-2
lektuvus
 ir vau kelioniu nebeliko- kainos kyla reikia kuro mokesti ivedinet...