Tema: Re: Sport/aktyvaus laisvalaikio video kameros?
Autorius: meska
Data: 2010-06-30 11:28:31
Jo, vakar daug googlinausi apie šitą kamerą. Low light performance
vienareikšmiškai jos pusėje. Kaina irgi (~620 Ltl). Mounto native kaip ir
neturi, kaip kodakas, bet dealextreme mačiau nemažai helment mountų.
Vienintelis rimtas trūkumas kolkas kurį radau kad filmuot gali tik kai
viewfinderis atidarytas, bet kaip suprantu tas sprendžiama apsukant jį 180
laipsnių kampu

O poreikiai ... kartais norisi pafilmuot hikinant, snowboardinant ar lipant
ola. Taigi ganėtinai svarbu mountas, ir čia GoPro kaip ir nepakeičiama būtų,
bet Sanyo daugiau pritaikymo variantų turi :) Bandysiu dar pasiskaitinėt,
pasiskaičiuot kainas, ir gal reikės jamt :)

"smallz" <zydrius73@one.lt> wrote in message
Jei tu kalbi apie shtatyva, tai visos mano matytos sanyo kameros turi skyle
statyvams prisukti

nezinau, kokie esminiai tavo poreikiai.
jei esmine charakteristika "atsparumas vandeniui", tai be sanyo video kameru
yra labai gerai pasiteisine olympus waterproof fotikai.

pvz, olympus m(miu) tough-8010 galima nardinti iki 10m ir jis turi HD
filmavimo funkcija
http://www.olympus.lt/consumer/29_digital-camera_mju_tough-8010_22707.htm