Tema: Re: Google Maps vs IGO marsrutas
Autorius: svyt
Data: 2010-07-19 17:35:46
nieko ten nesutaupysi, ir per pati vroclava kol pravaziuosi prazilsi, jei
diena turbut sudetingiausiai pravaziuojamas miestas lenkijoj, varsuva
dvigubai greiciau pravarydavau. tik per aplinkui siulau vaziuot. Jei nori
taupyt kura, maziau veltis i azartiskus nebutinus lenkimus lenkijoj, man tai
jei pavyksta sav3e nugalet ir nelenkt visu is eiles per lenkija gal 3 litrus
100 sutaupau, o laikas praktiskai tas pats, tik labai jau liudna vilktis kam
nors is paskos, bet aplenki, po 100 metru kita stabdi pasiveji, vel kol
aplenki...

--
vyt/ /