Tema: Re: Linkëjimai ið lietuviø pamëgtosios Makarskos (Kroatija)
Autorius: Dex
Data: 2010-06-29 23:40:36
Lenkijoje - mokamų kelių tikrai yra. Tik galima į juos nelįsti. :)

Slovakija - gal ir taip, bet šito nežinojau.

Vengrija - taip, čekis, tik aš jį pavadinau vinjete. Beje, jie patys
taip vadina.

Kroatija - tikrai taip. Tik aš važiavau ne iki Senj, o i Rijeka, paskiau
į Makarska, todėl gavosi ~38E

Dex