Tema: Re: Vaiko keliones dokumentai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-29 12:14:50
mes vaikams TIK pasus darom, jokių kortelių nereikia.
(prieš 5 metus darėm žalius pasus, šiemet padarė raudonus).

Darant pasą reikia tik atsinešti sumokėtą įmoką (50Lt berods, nes pusė kainos). Vietoje nufotkina, atspaudus paima, ir tt. Kaip su kūdikiais elgiasi - neįsivaizduoju, maniškiai virš 140cm ūgio abu, jaunesniam nei 14 metų berods neima pirštų atspaudų.

J.