Tema: Re: palapines pasirinkimas
Autorius: BigM
Data: 2010-06-21 15:04:59
Buvau pasimetęs tarp tų pavadinimų ir kažką suklaidinau, jog švogerys
parduoda Torino.

iš tiesų jis parduoda RIMINI

http://www.e-senukai.lt/sporto-laisvalaikio/turizmo-laisvalaikio-prekes/sausumos-turizmo-prekes/palapines/palapine-easy-camp-300124-rimini-400-4v_1.html

Jei domina, tai galima būtų suorganizuot. Vos pora kartų naudota, tad stovis
kaip naujos ir kaina 150,- Lt.

Jis yra tinginys ir nepatiko pastatymo procesas, tad nusipirko savaime
pasistatančią palapinę.