Tema: Re: Ivaziavimas i Ukraina
Autorius: Julius
Data: 2010-06-19 13:12:50
jokio skirtumo, jiems tik duok :) as imciau bagsus.
dar ir derasi jei permazai pasiulai :)
Draudimas turi buti - kelioninis.
As turiu American express, tai banke man atspausdino darudimo polisa rusu
kalba, ant sienos pilnai uzteko.
siaip turek kazkokia bumazke "s mokrym stampom" tipo kad butu antspaudas
originalus,
kopija nepraeina jiems, arba praeina uz bagsus.