Tema: Re: Marsrutas iki Juodkalnijos
Autorius: ALORA
Data: 2010-06-18 19:27:49
nejuokauju. Kodėl juokauju? Esam važiavę ir Lenkija, Slovakija, Vengrija,
Serbija, Kroatija, bet tada tik iki Istrijos pusiasalio. Šitas maršrutas
daug pigesnis, bet ir nuobodesnis. Kodėl iš Venecijos? Niu, norėjau kryžiuką
užsidėt "buvau Venecijoj" :) Tai buvo prieš 5 metus ir buvo gan brangu, bet
tai viena iš nepamirštamiausių kelionių - tikrai yra viskas, ir lygumos, ir
Alpės, ir keltas, ir jūra, ir Dinarai. Žodžiu, klausė maršruto, aš
papasakojau, kokie čia juokai