Tema: Re: Barcelona
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-17 09:41:46
Prisivaiksciosi. Nusiperki bilietuka ir vaziuiji iki dominancio objekto.
Paziuri kur sekantis - nori eini pesciom. O visokie parkai, tai ir skirti
pasivaiksciojimui. Atejai, pasivaiksciojai - grizti. I koki Tibidaba iki
funikulieriaus irgi pesciom gali uzsikart - visai smagi gatvyte. Nu arba
kokia diena gali skirti i Montserata pasiziuret. Ash ten viena karta su
dvieju metu vaiku pesciom uzsikoriau - kita diena sakiau, kad net ish metro
nelipsiu - man ir cia vaizdeliu uztenka.