Tema: Re: grazi vieta
Autorius: svyt
Data: 2010-07-19 17:35:48
nu o kas pas mus ypatingai grazu? nerija? saremo salos 5x ispudingesnes,
minijos slenis? bet kurios lygumu vingiotos upes slenis grazus, pvz netoli
marselio net nezinau pavadinimo ispudinga upele teka, siek tiek kalnu, siek
tiek zalumos. lietuvoj labai banali gamta, lygumos ir tiek. gtas pats wigriu
vienuolynas grazus skraidant parasparniu nebent, kai vaikstineji aplink tai
ezero pakrant ir tiek. gamta lietuvos sakyciau vidutiniska- nieko baisaus
bet ir nieko ypac grazaus. baltarusijoj dar nuobodesnis peizazas. man grazu
kai kaitaliojasi vanduo su kalnais ivairiom variacijom, kriokliai ivairus,
geizeriai...ar architektura nepanasi i baroka... sakyciau norvegija,
islandija, gruzija, noreciau kokius filipinus aplankyt.

--
vyt/ /