Tema: Re: Bumcik bumcik Turkiye!
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-06-11 10:15:37
o skaityti reiktu tik pasislepus sandeliuke, kad neduok antropomorfine butybe vieshai nepasirodytum.. skaitantis? Dar zhiurek zhmones ims ir pamastys, kad ir protaujantis..

Ar jei jau vazhiuoji i turkija, tai reikia lietuvishkai neishlipt ish baro ir kabako, nes ble gi CHALIAVNAS BUCHLO! Kur tu man gali pasiulyt uzhtikrintai gera ir karshta ora, shilta jura ir gera kaina?