Tema: Re: Senos teises
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-06-06 10:09:25
Lotuliukas wrote:
> Ar galioja Hertz senos lietuviskos teises Italijoje Bergamo oro uoste? Gal
> kas nesenai buvo susidure?
> Nes online check in neleidzia daryti, nes ant teisiu nera galiojimo
> pabaigos.
> Pasikeisti jau nespeju i naujas.

tas H... yra menkai tarpusavy susiijusių šaraškino kontorų tinklas,
siejamas daugiausia pavadinimo, kiekviena kontora gali priklausyti
skirtingiems žmonėms. Ką jie pripažįsta ir ką ne, tai čia jų asmeninio
patyrimo reikalas. Mano laminuotų teisių viena tokia kontora kažkur
kitur kažkada nepripažino, nes vaikinas pats perskaityti nemokėjo,
anksčiau nematė, o knygoj su pavyzdžiais rado gal 10-20 valstybių teises
ir toliau jam buvo neidomu prisiimti atsakomybę, užsimanė international
driver's license, kurios oficialios LR įstaigos neišdavinėja. O tu
duotum savo mašiną Mozambiko piliečiui, parodžiusiam spalvotą popieriuką
su mašinyte bei daug ženkliukų, ir skaičiais 1946?