Tema: Re: Baudos mokejimas e-banku uz KET pazeidimus ES salyse
Autorius: Vasaris
Data: 2010-06-02 00:06:59
"padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:hu3qmi$t7a$6@trimpas.omnitel.net...

> Vokietijos ribose pavedimai apskritai nemokami. Eurozonos ribose
> vokieciams beje taip pat nemokamai, nes bankas negali charginti daugiau
> nei vietiniams pavedimams. Todel abejociau kad bus kazkokie iskaitymo
> mokesciai. Nebent lietuviai pridirbtu kokiu nors stebuklu.

Lietuviai pridirbti nieko negali, nes yra SHA, BEN ir OUR. O įskaitymo mokesčiai tai nuo banko priklauso. Bet kuriuo atveju SEPA sistemoje turėtų būti pigiausiai pavedimas, ir dar kai kada galima pataupyti, jei gavėjo ir siuntėjo bankai yra tos pačios motininės bankų sistemos-akcininkės.

> Seip imciau SHA, turetu nueit tiek kiek siunti.

Tai čia apsidraudimas ir tiek. Nepaisant to, kad bus permokama. Bet prie tokių sumų geriau persidrausti, nei kartoti dar kartą.