Tema: Re: Q: skrydžio rezervacijos pakeitimas avialinijų iniciatyva
Autorius: Vasaris
Data: 2010-06-01 10:51:58
"ALORA" <fantazyja@ishseko.de> wrote in message news:hu2c9j$r7d$1@trimpas.omnitel.net...
> man virš dviejų mėnesių pinigų neatiduoda.

Čia AirBaltic? Ar dar kas?

> Jei tinka, siūlyčiau pasirinkti kitą skrydį ir tikėtis, kad ir jo neatšauks.

Alternatyvų nėr. Gerai, kad dar tik iš Rygos į Kauną, o ne kur nors afrikoj. Šiaip kiek skaičiau, su avilianijomis JAV tai išvis nusimato betvarkė dėl kaštų karpymo, nes iki 10% keleivių dėl overbook'inimo gali likti už borto. Keli "specai" jau pradėjo verslą sukti - ieško perkrautų skrydžių (paskutinis tą dieną, blogas oras, perkrautas vidinis maršrutas), rezervuojasi, o išmetus juos lauk, avialinijos turi duoti kompensacijas, nakvynes ir pan.

> Arba bandyti pinigus atsiimti per banką

Čia turbūt variantas, kada kreditine kortele mokėta? Man tai netiks, nes mokėjau tiesiogiai per banko pavedimą.