Tema: Re: bremenas
Autorius: padugne
Data: 2010-05-27 00:05:56
On Wed, 26 May 2010 22:56:36 +0300, Sauliusv wrote:

> Del ekologinio lipduko nieko nebus.
> Sheshtadieni ishplaukiam keltu i Kyli. O moketi ~92 lt uz lipduka - gal
> kaip nors nueisim ta kila. Bile tik rasti kur mashinas numesti
> neperbrangiai.

Tai nesiulau gi lietuvoj pirkti, gali tai padaryt ir vokietijoj. Trunka 10
minuciu, kainuoja 5eur. Tik reikia pries tai pasiziuret zemelapy kur nors
pakeliui dekros/tuv/gtu centru.

Jei be nakleikes, tada bent pries tai pasidomek kur tos ekologines zonos
("Umwelzone"). Jos ne tik kiolne, bet ir daugelyje kitu miestu. Bo
bjauroka kai prasismaukes kamstyje pamatai toki zenkla ir reikia
apsisukinet ir vel smauktis per kamsti atgal ieskant parkavimo.

> Mini pasauli internete buvau rades - bet ten registruotis ish ansto
> reik. Bent jau taip gasdina puslapyje.

Seip tai nereik, tik gali tekti kazkiek palaukt eileje. Isankstiniai
bilietai tiems kurie nenori laukti. Jie ten savo saite turi apytiksle
statistika kiek gali tekti laukti priklausomai nuo savaites dienos ir
laiko.

> Dominancios atrakcijos - gamta, zoosodai. Hamburgo ar Hanoverio zoosoda
> aplanyti ?

Neznau, nebuvau, nesu fanatas. Skaityk megeju forumuose :) Seip siaures
vokietijoje gamta ganetinai nuobodi, ten panasiai plokscia kaip ir
lietuvoje, tik kazkiek zaliau.

Gamtos geriau varyt i eifeli kuris prasideda mazdaug nuo kiolno i
pietvakarius. Dar ne kalnai bet jau yra kur pasivazinet serpantinais ir
pavepsot i nesubombintus miestelius. Pilna kempingu. Varant i ta gala seip
jau verta uzsukt i liuksemburga.
Kita vertus, mazdaug to paties panasaus sociai prisivepsosit ir mozelio
slenyje.

> Mozelio slenyje suku galva - vyno ragavimui rinktis koki nors special
> rusi ar visur +/- panashiai ?

Ten yra visko, nuo nepadoriai brangiu sklepu turtingiems megejams iki
turbut nei kiek ne blogesniu sklepu uz demokratines kainas. Ten apskritai
keistos vietoves, daug isikurusiu ir seip besislaistanciu veikeju kuriem
gyvenime nebereikia ir nebesinori dirbti. Tai vietomis ir atitinkamos
kainos. Turek omeny, kad ten gaminamas specifiniu rusiu vynas, nebutinai
visiem patinka. As pvz nebaisei megstu, nebent prie zuvies. Seip reiktu
paklaust bendradarbio, ten jo teviske.

Dar cia nesenai turejau malonuma prasivaziuot per reino sleni (regioniniu
traukiniu nuo kiolno link mainzo). Irgi grazu, irgi vynuogynai ir
apzelusios kalvos.

> Kur ten slenyje reiktu daugiau laiko skirti, o kur galima tik
> pravaziuoti ?

Apskritai tai strategiskai nelabai racionalu ten vaziuot su masina, gi
praktiskai i mineta sleni is kauno skraido ryanairas. Atvaziavus su savo
masina galima maut i maziau pasiekiamas vietas, gal i koki schwarzwalda ar
link bodenzee. Bet cia jau kitas vokietijos galas, jei jau suplanavot i
mozeli tai turbut kitur nesuksit.

Beje, jei jau domites kiono katedra, tai ten palyginti netoli nuo mozelio
yra ir toks miestas Worms su irgi monstriska katedra.

Busit kiolne, pakeliui uzsukit ir i bona, centras netgi visai mielas.

Dar variantas nuo kiolno vaziuot A4, pakeliui uzsukt pavepsot i tulo
karolio kazkelinto rezidencija aachene ir toliau per belgija zemyn E42
link mozelio slenio. Pakeliui jei bus laiko prasivaziuojant per luxemburga
(ir tuo paciu uzsipilt benzo).

Gaila baidarem kiek ankstoka, ten pakeliui belgijos ardenuose yra smagiu
upeliu su atitinkama infrastruktura :)

--
kthxbai.