Tema: Re: Dėl Turkijos
Autorius: Egis
Data: 2010-05-26 12:27:05
O tai EUR mieste neina? Kainas turkai ivardina kaip? Doleriais, Eurais ar
Liromis? Cia nuo to ir priklauso, kokia valiuta labiausiai apsimoka tureti.
O Kusadasi renkuosi, nes pernai buvau Kemere, siemet norisi kazkur kitur :).
na dar ir tikiuosi, kad nebus taip karsta, kaip Antalijos regione :)

"MaRiUs" <marius@DELETEardega.lt> parase naujienu
pranesime:hthemm$b1d$1@trimpas.omnitel.net...