Tema: Re: paso galiojimas ir jo pakeitimas
Autorius: padugne
Data: 2010-05-22 15:25:30
On Sat, 22 May 2010 14:57:47 +0300, Zenonas wrote:

> O tai kokios problemos - atsisakot Lietuvos pilietybes ir niekas
> nebereikalaus tos jusu nemegiamos korteles. Kokiems amerikonams
> pasiruose uzpakali buciuot, o cia mat korteles Lietuva savo pilieciams
> "gruda"...

Galima butu pagalvot, kad mineta kortele yra pagrindine ir esmine lietuvos
pilietybes prasme.

As pvz irgi negaliu pateisint kodel tas plastiko gabalelis kainuoja 80lt,
kodel lietuvos respublika mano, kad visi jos pilieciai yra nusikalteliai
ir todel privalo priduot biometrines nuotraukas beigi pirstu antspaudus.
Ir kam man tas plastiko gabalelis apskritai reikalingas, jei daug
desimteciu iki tol puikiai gyvenau ir jo niekur nepasigedau.

Bet tai ne priezastis atsisakyti lietuvos pilietybes.

--
kthxbai.