Tema: Re: Lankytinos vietos Suse (Tunisas) ir aplink
Autorius: @
Data: 2010-05-20 16:01:26
Tunise tik voliotys papludimy :)
Pernai buvau. Poilsis buvo smagus tuom kad nieko neveikiau-prie juros,pavalgyt ir vel prie juros. El Kentaujo ispudingas portas. Suse-turgus su naglais pardavejais. Ka verta buvo tai nuvaziavom i Manastyriu pasivazinet su kartingais(netoli oro uosto) ir pasivazinejimas po vietinius savartynus su keturaciais. Transportas-pagrinde taksi. Bet svarbu iskart susitart del kainos. Pirma diena to nezinojom ir uz keliu km pasivazinejima sumokejom 20usd (kaip ir Vilniuj ;)). yra tuk-tuk'ai po 2dinarus. Svarbu neiskryst is jo. Ir alia traukinukas (kaip i juros muzieju Klaipedoj vezioja).