Tema: Re: Saugos priemones dviraciui
Autorius: finito
Data: 2010-05-14 10:18:09
Spynele su troseliu - cia nebent kad pats nenuriedetu :) Man su tokiom
"spynom" po 10 Lt jau 2 dviracius nupute. Net neisivaizduojat kaip lengvai
tas troselis isnyra is antgaliu, nereikia net kirpti...

Geriausia - U formos spyna, kainuos virs 100Lt. Siaip nuo vagiu niekas
nepades, net U formos spyna - turint laiko ir leidziant galimybems, diskiniu
pjuklu viskas nusipjauna. U formos spyna rakinti per rema ir uzpakalini rata
prie kazko masyvaus - stulpo, tureklo. Nes kitaip nusistums ar nusines
vagiai, ir diskeliu nusipjaus ta spyna garaziuke.

Gero dviracio geriau is vis nerakinti, o temptis kartu su savimi - ant
balkono namo, i ofisa i koridoriu, ir pan. Ir turto draudima tureti :)

G.